ΟΜΟΚΥΣΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΑ..ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΦΙΧΤΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΕΣ

alt

 

 

alt

 

 

 

 

 

Η Αγγελική Α. διάβασε το σημείωμα μου 

http://kosmaser.wordpress.com/2013/06/29/

 

Ρωτά:

Ολα αυτά που διαβάζει στο διαδίκτυο για την πολύτιμη βοήθεια των βιταμινών Β, αλλά και της εξέτασης αίματος , που αγνοούσε, και που δεν της την πρότεινε ο γιατρός της , γιατί ήταν ακριβή,  ομοκυστεϊνη κι έχει κοπεί λογω των γνωστών περιορισμών είναι σωστά, και πόσο μπορεί να τα εμπιστεύεται.

Για την Αγγελική, κι όλους τους άλλους, που ψάχνονται παραθέτω κάποιες γενικότητες, που μπορεί να βοηθήσουν.   

http://kosmaser.wordpress.com/2011/11/11/

Καθώς περνά ο χρόνος,κι η φθαρτότητα της φύσης μας κάνει όλο και πιό εμφανή την παρουσία  της.

Η μνήμη αδυνατίζει, ως φυσική συνέπεια του γήρατος, και της φθορας,που αυτό συνεπαγεται.

Η πλειοψηφία των ηλικιωμένων, χρειάζονται μεγαλύτερο κόπο και χρόνο για να αποθηκεύσουν αλλά και το σπουδαιότερο, να ανακαλέσουν μια πρόσφατη πληροφορία.

http://kosmaser.wordpress.com/2013/06/29/

 

 

alt

 

 

 

Η Χορήγηση Βιταμινών Του Συμπλέγματος Β μπορεί ενδεχομένως να τους προστατεύσει από τη νοητική έκπτωση που παρατηρείται στη νόσο.

Η ¨γκρίζα ζώνη¨ ανάμεσα στη φυσιολογική φθορά και την άνοια  ονομάζεται 

Ήπια Νοητική Διαταραχή

Σ αυτήν παρατηρείται μεγαλύτερη από την αναμενόμενη έκπτωση της μνήμης ή και άλλων ανώτερων εγκεφαλικών λειτουργιών, όχι πάντως σε βαθμό που να επηρεάζεται η ζωή του ατόμου.  

Αρκετοί πάσχοντες από αυτήν ,όχι όλοι  αναπτύσσουν τελικά Αλτσχάιμερ. Τα αυξημένα επίπεδά της ομοκυστεΐνης στο αίμα υπερ-ομοκυστεϊναιμία,  είναι ένας από τους αγγειακούς παράγοντες κινδύνου μια κι έχει πλέον φανεί, ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της αύξησής της και της εμφάνισης του Αλτσχάιμερ. 

Γνωρίζουμε πλέον πως.Οι βιταμίνες του Β, εμπλέκονται στον ¨μεταβολισμό της ομοκυστεΐνης¨γι’ αυτό και χορηγούνται για την αντιμετώπιση της υπερ-ομοκυστεϊναιμίας.

Σ αυτούς, η χορήγηση βιταμινών Β6, Β12 και φυλλικού οξέος ,ενδέχεται να μειώσει τον ρυθμό εξέλιξης της εγκεφαλικής ατροφίας και ισως την πιθανότητα της μετάπτωσης της σε Αλτσχάιμερ 

 

 

alt

 

 

 

Είπαμε ενδέχεται, για τίποτα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι στην ιατρική σκέψη μια και Δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να υποστηρίζουν  την προφυλακτική χορήγηση βιταμινών Β σε όλον τον πληθυσμό,δεδομένου ότι κανείς δεν είναι σίγουρος για τις επιπτώσεις των μεγα δόσεων των συγκεκριμμενων βιταμινών.

Τα Άτομα Με Ήπια Νοητική Διαταραχή ,καλό θα ήταν να μπούν στην υγιεινή μεσογειακή διατροφή  τον έλεγχο της υπέρτασης, του σακχάρου, και της παχυσαρκίας,σε συνδυασμό με νοητική και σωματική  άσκηση και κυρίως  κοινωνικοποίηση.

Η  λήψη υψηλών δόσεων βιταμινών Β6, Β12 και φυλλικού οξέος, σίγουρα  προστατεύουν τους ηλικιωμένους με ήπια νοητική διαταραχή και αυξημένη ομοκυστεΐνη στο αίμα από την εμφάνιση του Αλτσχάιμερ.

 

 

 

alt

 

 

 

Ενας στους 2 πάσχοντες από ήπια νοητική διαταραχή, εκδηλώνει  Αλτσχάιμερ σε βάθος δεκαετίας, στη διαρκεια της οποίας, το άτομο κι η οικογένεια του βιώνει την παραζάλη τηςΉπιας εκτροπής απ την καθημερινη ρουτίνα ακριβώς αυτής της μελαγχολικής γκρίζας ζώνης ανάμεσα στην Φυσιολογική Έκπτωση Της Μνήμης Λόγω Ηλικίας Και Στην Άνοια. 

 

alt

 

Εαν δε, συνυπάρχουν υπερκοιλιακή αρρυθμία,και μαρμαρυγή παρέα  με μικροεγκεφαλικά ,που μας πήγαν γιαλό-γιαλό σε μιαν  αγγειακή άνοια ¨πολυεμφρακτικού τύπου¨κλεινει το πλανο.

 

alt

 

 

 

Τη Βιταμίνη Β6, τη βρίσκουμε στο Κρέας, τα λαχανικά, ξηρους καρπους αναλατους ωμούς και στις μπανάνες.Το μαγείρεμα, η αποθήκευση και η επεξεργασία , την καταστρέφουν.Ακόμα τις βρίσκουμε στα Ψάρια, οστρακόδερμα, κρέας ιδίως στο συκώτι που όμως δεν τρώμε, γιατί αντί για καλό θα μας σκοτώσει συντομότερα .Πουλερικά, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα.Σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά λ.χ. σπανάκι, σπαράγγια, μαρούλι, όσπρια λ.χ. φασόλια, φακές, κρόκος αυγού,μαγιά, ηλιόσποροι 

Αν έχετε αρχίσει να ξεχνάτε,μάθετε Να προγραμματίζετε δραστηριότητες.

Να Γραφετε Λιστες Με Ο,Τι Πρεπει Να Κανετε Και Να Χρησιμοποιειτε Βοηθηματα Μνημης, Εξοικειωθείτε με τους υπολογιστές, με κάθε θυσία και ασχοληθείτε με δραστηριότητες απαιτητικές για το σώμα και το μυαλό σας.

Γυμνάζεστε Συστηματικά. το γρήγορο περπάτημα απο μόνο του μπορεί να αναχαιτίσει την εξέλιξη της ήπιας νοητικής διαταραχής 

Οι μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορεί να ωφελούν την υγεία, αλλά οι μεγάλες προκαλούν απώλεια μνήμης και μόνιμες βλάβες στον εγκέφαλο.

 

alt

 

 

Οχι κάπνισμα ειναι αυτοκτονία.Αν καπνίζετε σας παρακαλώ μην διαβάζετε τα σημειώματά μου.Η εκφύλιση της μνήμης έχει τους ίδιους παράγοντες κινδύνου με τα καρδιαγγειακά νοσήματα,κακή διατροφή, κάπνισμα, καθιστική ζωή, παχυσαρκία

Ο Διαβήτης κι  ή υπέρταση,πρέπει πάντα να είναι άριστα ρυθμισμένα.Κι όσο μπορείτε πιό απλές σκέψεις.

Μην βλέπετε ειδήσεις.Δεν σας λένε την αλήθεια Μη βλέπετε θρίλερ που σας γεμίζουν τρόμο κι άγχος.Είπαμε ο εγκέφαλός μας αρέσκεται στα παραμύθια.Το κακό είναι οτι τα θεωρεί πραγματικότητα, μ ό,τι αυτό συνεπάγεται.

 

 

alt

 

 

Ο Απόστολος Παύλος λέγοντας ¨πάντοτε χαίρετε¨, δεν κάνει τίποτα άλλο, από το να μας καλεί ν’ αποκτήσουμε ¨νουν Χριστού¨ και να βιώσουμε τις ¨παράλογες¨ για την ανθρώπινη λογική εντολές του Ευαγγελίου. 

Προηγουμένως λέει χαρακτηριστικά.Προσέχετε να μην ανταποδώσει κανείς σε κάποιον κακό για κακό, αλλά πάντοτε να επιδιώκετε το καλό και μεταξύ σας και προς όλους (Α΄ Θεσ. 5,16).

Όποιος έχει τη δύναμη και την ψυχική ανωτερότητα, να ζει και να εφαρμόζει την εντολή αυτή, μπορεί πάντοτε να είναι χαρούμενος. Και αμέσως μετά αφού πει ¨πάντοτε χαίρετε¨ συνεχίζει λέγοντας· αδιαλείπτως προσεύχεσθε, εν παντί ευχαριστείτε¨.Κλείνοντας ας αναρωτηθούμε μήπως μ αυτόν τον τρόπο όχι Αλτσχαϊμερ όχι νοητική υστέρηση.Οχι γκρίζες ζώνες αλλά γεμάτη με απίστευτη χαρά θα είναι η ζωή μας μέχρι την τελευταία της σταγόνα.

http://kosmaser.wordpress.com/2013/06/18/

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: